Puppy’s






De laatste weken voelen voor mij als maanden. Voor mijn gevoel is het maanden geleden dat ik onbezorgd naar de supermarkt kon gaan en ‘gewoon’ les kon geven voor een groep studenten. Die maanden zijn nog maar een aantal weken, maar wat verlang ik er weer naar terug.



Waar ik ook al een poosje naar verlang is een puppy. Vorig jaar ben ik al begonnen met zeuren tegen mijn vriend over zo’n klein wollig diertje die opgroeit tot een mooie, waakse loebas. Vlak voor de Coronacrisis was hij eindelijk om. Er mocht een puppy komen op bepaalde voorwaarden. Het moet een Appenzeller zijn, een teefje en mooi getekend. Met deze instructies ging ik op jacht naar een pup. Dagenlang heb ik internet afgezocht, maar er was geen enkele pup meer te vinden. Blijkbaar was ik dus niet de enige die een puppy wilde.



Dit bleek ook uit de verkoop van de puppy’s van mijn zwager en schoonzus. De puppy’s werden geplaatst op internet en binnen 20 minuten had mijn schoonzus al meerdere telefoontjes gehad. Mensen die van heinde en verre naar Vriezenveen wilden komen om een pup te adopteren.



Hopelijk krijgen alle pups een goed leven en zullen mensen ervoor blijven zorgen als de crisis voorbij is. Inmiddels hebben wij ook een pup gevonden en die zal over een aantal weken beginnen met groeien tot een mooie, waakse loebas. Als Teddy (de pup) bij ons komt, zal Nederland naar verwachting weer wat meer open zijn dan nu. Hopelijk blijven u en uw geliefden gezond en kunnen we stap voor stap terug naar het leven waar we allen zo naar verlangen. Pas goed op elkaar.

Reacties

Populaire posts van deze blog

VIVE LA VIE

Het is druk in het verkeer en de scholen zijn weer begonnen

Corona en het vrijwilligerswerk