Waar sta jij?

 

Mijn zusje en ik, we zijn een bijzondere combi. De één rustig, de ander druk. Open of gesloten. Gebekt of met de mond vol tanden. Goed in luisteren of goed in praten. Meteen doen of er even over nadenken. Zo kan ik nog wel even door.

 

Maar nu hebben we het toch samen bedacht, een eigen app laten ontwikkelen. Nu is de app eindelijk te gebruiken door burgers en organisaties, na ongeveer drie jaar dromen, denken, durven en doen. Een ontzettend spannende stap die niet genomen had kunnen worden als we elkaar niet hadden gehad. We zijn tegenpolen in praktisch alles, maar één in visie en passie: iedereen de kans geven zicht te krijgen op hun eigen leven.

 

Dus bij deze, we hebben een gratis app, voor iedereen die het maar wil. De app laat zien waar jij staat in je leven. Simpel, door een paar vragen te beantwoorden. Het is en blijft gratis en is anoniem. Kom je er niet meer uit, dan kun je gewoon in je eigen huiskamer, op de bank, hulp vragen. Zonder dat iemand het weet of hoeft te weten. Zodra je ons een berichtje stuurt, leggen we contact met je en kijken we samen met jou hoe je verder kunt komen.

 

Hoe kom je aan de app? Simpel: ga naar je appstore, typ ‘KiDi’ in en download onze app. Even een account aanmaken en je zit in je eigen omgeving. Simpel, snel, duidelijk en handig.

Voor organisaties is de app ook te gebruiken, stuur ons een berichtje en we kijken naar de extra mogelijkheden. Mailadres: kidi-app@outlook.com

 

Zusje, deze is voor jou:

 

Soms als ik even naar je kijk

Voordat je mijn blik kan vangen

Voel ik me ontzettend rijk

Liefde blijft hangen

 

Langs je heen lopen

En even een hand op je arm

Ik weet, ik hoef niets voor je te kopen

In je hart is het altijd warm

 

Kimmie, zo noem ik je elke keer

Ook al ben je allang volwassen

Je zegt dan: ‘Dian, nu niet meer’

Maar sorry, een andere naam vind ik niet passen

 

Love you

 

 

 

Reacties

Populaire posts van deze blog

VIVE LA VIE

Corona en het vrijwilligerswerk

Het is druk in het verkeer en de scholen zijn weer begonnen